Lirik Lagu Baek – Joe Flizzow

Kita budak baek kita semua budak baek
Kita budak baek kita kita budak baek baek
Kita budak baek kita semua budak baek
Kikikita budak baek kita

Styleku seratus
Email ke DJ semua upload masuk serato
Lyrics lekat di bibir perempuan mula beratur
Beli t-shirt Kartel rak baju semua teratur
Loco ku gila dalam recording booth
Kuning simbol emboss dan hijau warna kush
Merah warna hati itu memang pasti
Instagram gambar kami
Kamu semua paparazzi
Thank you

Baek
Baek
Baek
Baek

DJ kami baek graffiti artis baek
Breakers dan emcees kita semua budak baek
Jumpa anak dara baek bakal mertua baek
Jumpa janda baek bawak balik janda baek



Dia orang Pahang aku orang Johor
Dia tak biasa duduk belakang di atas motor
Kau hanya hidup sekali itu prinsip dan moto YOLO
Dia ajak ku tengok polo
Oh no

Aku tak biasa pergi Pekan
Apa kata kita jumpa bila kerja dah setel dan
Aku nak pergi kedai nak beli Jordan
Dia nak pergi cuti dekat Aman Jordan
Damn!

Baek
Baek
Baek
Baek
Baek

DJ kami baek graffiti artis baek
Breakers dan emcees kita semua budak baek
Jumpa anak dara baek bakal mertua baek
Jumpa janda baek bawak balik janda baek

Kita budak baek kita semua budak baek right
Kita budak baek kita kita budak baek baek
Kita budak baek kita semua budak baek
What up Malaysia, Singapura, Indonesia, Brunei

DJ kami baek graffiti artis baek
Breakers dan emcees kita semua budak baek
Jumpa anak dara baek bakal mertua baek
Jumpa janda baek bawak balik janda baek

Jumpa janda baek bawak balik janda baek
Jumpa janda baek bawak balik janda baek
Baek

Waa pakai ni lu pun nak pakai ni ni ni ni ni ni
Kalau gua pakai tu lu pun nak pakai tu tu tu tu
Lu semua tiru ru ru ru
Ahahaha


0 comment... add one now