LIRIK DAN LAGU PENCURI HATI - AYDA JEBAT ( OST ISTERI VS TUNANG )

LIRIK LAGU PENCURI HATI - AYDA JEBAT (OST ISTERI VS TUNANG)

Jam di dinding terus berdetak
Kakiku juga terus berjalan
Tapi mengapa tak kau lepaskan tatapanmu dari diriku
Menembus hingga jantung ini terasa agak terhenti

Semua yang ada ada pada dirimu
Membuat aku ku aku jatuh cinta
Come on baby say you love me
Love me say you love me

Tak bisa ku sayang sayang selain dirimu
Penjara kamu mu kamu dalam hatiku
Come on baby say you love me

Tak kuasa ku menahan rasa
Hatiku makin semakin berdebar
Tapi mengapa tak kau lepaskan tatapanmu dari diriku
Menembus hingga jantung ini terasa agak terhenti

Semua yang ada ada pada dirimu
Membuat aku ku aku jatuh cinta
Come on baby say you love me
Love me say you love me

Tak bisa ku sayang sayang selain dirimu
Penjara kamu mu kamu dalam hatiku
Come on baby say you love me yeah

Satu, dua senyum manismu
Tiga, empat mirip matamu
Dengan tawa tawa riangmu
Bikin hatiku jadi rapuh
Si pencuri hatiku
Kau pencuri hatiku

Semua yang ada ada pada dirimu
Membuat aku ku aku jatuh cinta
Come on baby say you love me
Love me say you love me

Tak bisa ku sayang sayang selain dirimu
Penjara kamu mu kamu dalam hatiku
Come on baby say you love me

Semua yang ada ada pada dirimu
Membuat aku ku aku jatuh cinta
Come on baby say you love me
Say you love me

Tak bisa ku sayang sayang selain dirimu
Penjara kamu mu kamu dalam hatiku
Come on baby please don't hate me

Love me, love me oh
Love me, love me (hey close your eyes)
Love me, love me oh
Love me, love me ah

Love me, love me oh
Love me, love me (love me)
Love me, love me oh
Love me, love me

Love me, love me oh ah ah ah


{ 13 comments.. read them below or add one }

Nonoi Nonoi February 16, 2016
Suka dengaq lagu ni sebab layan kepala gila . Rancak . Ayda jebat the best
Nonoi Nonoi February 16, 2016
Suka dengaq lagu ni sebab layan kepala gila . Rancak . Ayda jebat the best
Eyntan Tanin Eyntan Tanin February 21, 2016
Hakak ayda mmg dah curi hati saiaa lahh. Lagu best kebaboom. Rasa nak curi balik hati hakak lahh. Ehh hekhek
Nurul Adawiah Nurul Adawiah April 14, 2016
Best kalau layan dgn rumet memalam
Unknown Unknown May 23, 2016
So best song kak ayda i want sing with you ,sepossibile
Unknown Unknown May 23, 2016
So best song kak ayda i want sing with you ,sepossibile
Unknown Unknown June 06, 2016
kamu curi hatiku ayda jebat..
Farish_Roma Farish_Roma June 14, 2016
Terbaikk lah... Kak ayda..
KoboiLoL Koboi25 KoboiLoL Koboi25 June 19, 2016
Ni kalo kumpulan Kpop dgr ni mesti cedok tuka bahasa korea.Ha3...
iz iz July 13, 2016
best like kpop. kipidap aida jebat :)
Mang Soad Mang Soad November 14, 2016
hari tu x seberapa suka..last2 trdgr lgu ni kat ajl da jd suka da...skg tgah pusing lgu pencuri hati...hehehehehe