Lirik Lagu Demi Cinta - Ezad Lazim

Lirik Lagu Demi Cinta - Ezad Lazim

Ku sedar ku berdosa
Kerna sering menyakitimu
Membuatkan kau terluka
Berteman rasa kecewa

Walau berdepan derita
Kau selalu terus setia
Dan bertahan demi cinta
Yang pernah ku janji dulu

Besar salahku pada dirimu
Tak terbanding kasih yang kau beri
Dan tetap menggenggam erat cinta

Sayang kaulah cahaya
Menyuluh jalanku untuk kembali
Dan pegang pada tali cinta
Yang pernah ku lafaz dahulu

Sayang buka hatimu
Biar ku rawat segala deritamu
Agar kita mampu terus hidup
Nikmati bahagia

Walau berdepan derita
Kau selalu terus setia
Dan bertahan demi cinta
Yang pernah ku janji dulu

Besar salahku pada dirimu
Tak terbanding kasih yang kau beri
Dan tetap menggenggam erat cinta

Sayang kaulah cahaya
Menyuluh jalanku untuk kembali
Dan pegang pada tali cinta
Yang pernah ku lafaz dahulu

Sayang buka hatimu
Biar ku rawat segala deritamu
Agar kita mampu terus hidup
Nikmati bahagia

Sayang kaulah cahaya
Menyuluh jalanku untuk kembali
Dan pegang pada tali cinta
Yang pernah ku lafaz dahulu

Sayang buka hatimu
Biar ku rawat segala deritamu
Agar kita mampu terus hidup
Nikmati bahagia

Bahagia


{ 16 comments.. read them below or add one }

AMIEN MINA AMIEN MINA August 11, 2016
NO.COMMENCT.TAPI MEMANG TERBAIK.. BOLEH BUAT SESEORANG TU SEDAR BILA KITA BAGI DIA HAYATI LAGU NI.TERIMA KASIH.. DI SEBALIK LAGU NI ADA KEBAIKAN
_FIF _FIF September 14, 2016
Terbaik penghayatan lagu nihhh
_FIF _FIF September 14, 2016
Terbaik penghayatan lagu nihhh
rislah amon rislah amon September 19, 2016
Suka sangat lagu nie.. kena sangat dengan kite.. :(
NONANONITRIPLECOLLAGEN NONANONITRIPLECOLLAGEN September 19, 2016
Sedih sangat2...aku dah buat silap besar dlm hidup..aku tinggalkan dia dan kawen dgn org lain..
Tapi dia tetap setia kat aku sampai sķang..
Dia tak kawen2 lagi..sbb da janji ngan aku..aku wanita pertama dan terakhir dalam hidup dia..rasa berdosa sgt2
NONANONITRIPLECOLLAGEN NONANONITRIPLECOLLAGEN September 19, 2016
Sedih sangat2...aku dah buat silap besar dlm hidup..aku tinggalkan dia dan kawen dgn org lain..
Tapi dia tetap setia kat aku sampai sķang..
Dia tak kawen2 lagi..sbb da janji ngan aku..aku wanita pertama dan terakhir dalam hidup dia..rasa berdosa sgt2
Izzuddin Izzanim Izzuddin Izzanim September 29, 2016
lagu yang paling best aq dgr selama aq idup kt dunia ni...
Nor Nor October 15, 2016
Suamiku yg banyak buatku derita....bila la nk sedar2.
Nor Nor October 15, 2016
Kalau dia blh realise dan sedar mcm citer dlm lagu ni...kan bagus...hmmm....
Nor Nor October 15, 2016
Suamiku yg banyak buatku derita....bila la nk sedar2.
bun gardenia bun gardenia November 02, 2016
Lgu ni buat Saya tersedar..ape sy buat kt isteri slama ni
Amer Ridzuan Amer Ridzuan November 18, 2016
Xpernah bosan dengar lagu ni hm
Nurjulia Azami Nurjulia Azami November 22, 2016
Meskipun kepercayaan aku tercalar akibat sikap orang yang kita sayangi. Namun atas sebab terlalu sayang hingga saat kini aku masih setia walaupun hati ini derita. Ya Allah engkau lembutkanlah hati ini.